Sony Sound Forge v10.0 ابزار قدرتمند ویرایش موسیقی سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

Sony Sound Forge v10.0 ابزار قدرتمند ویرایش موسیقی

دقت بالا در ویرایش صوت
قابلیت ویرایش موسیقی های مونو ، استریو و چند کاناله ( تا ۳۲ کانال ) ازویژگی های مهم این برنامه می باشد . استفاده از ابزار های آشنای مورد استفاده قرار گرفته در این نرم افزار که شبیه به برخی دستورات ویندوز نظیر cut ، copy ، paste می باشد استفاده کاربری آن را بسیار ساده گردانیده است .
قابلیت Drag & Drop کردن اصوات بین چند کانال و کار بر روی یک فایل در حالی که چندین پرونده دیگر در پشت زمینه در حال فعالیت هستند از دیگر خصیصه های این نرم افزار به شمار می روند .

ضبط قدرتمند صدا

Sound Forge Pro 10 با دارا بودن یک ست کامل از ابزارهای ضبط صدا ، شما را از هرگونه نرم افزار دیگری بی نیاز می سازد . ضبط مستقیم از کارت صدا یا استفاده از تایمر ضبط برای شروع و پایان دادن به پروسه ضبط در زمان و تاریخ معین شده از ویژگی های این بخش است . شما می توانید به سادگی فایلهای استریو به ضبط و ویرایش فایلهای صوتی چند کاناله مشغول شوید .پردازش افکت
دارا بودن بیش از ۴۰ افکت استودیوی حرفه ای نظیر Normalize ، EQ ، Delay ، Chorus ، Volume ، Dynamics ، Noise Gate ، Pitch Shift ، Flange و Vibrato از دیکر قابلیت های Sound Forge Pro 10 می باشد . این نرم افزار همچنین از ۶ پلاگین قدرتمند دیگر برای مسترینگ با نام های Mastering EQ ، Mastering Reverb ، Multiband Compressor ، Mastering Limiter ، Stereo Imager و Harmonic Exciter بر خوردار می باشد که قطعا توجه شما را جلب خواهد نمود .
ابزار طراحی صدا و مسترینگ
علاوه بر نرم افزار Sound Forge Pro 10 ، این مجموعه از ابزارهای جامعی نظیر نویزگیر صدا و بخش هایی برای تعمیر مشکلات رایج صوتی مانند صدای خش خش نوار ، وزوز کردن و … می باشد  . همچنین این برنامه از ابزار تحلیلی قدرتمندی برای آنلایز و تجزیه و تحلیل صوتی بر خوردار می باشد که می تواند شما را در دستیابی به هدف خود یاری نماید .

 

حجم : ۱۵۱٫۹۵ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

http://soroushsms.ir/


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxtarin.com

سافت دانلود

Sony Sound Forge v10.0 ابزار قدرتمند ویرایش موسیقی

سافت دانلود

سافت دانلود